Onsdag 23 november

Imorgon är det bara en månad kvar till Julafton(!). Tiden går så otroligt fort att man ibland önskade sig livets fjärrkontroll. Så att man kan pausa ibland och bara njuta. Vi har alltså bott här i 3 månader redan. 3 hela månader. Man hinner inte riktigt med. Allt går så fort, men ändå långsamt. Jag tror att alla har haft den känslan. Att tiden gått fort men ändå så långsamt. I alla fall, en månad kvar. Inga julklappar köpta men har ideér till alla.




Ska börja köra stenhårt igen. Massa träning, gym 5 gånger i veckan, dagliga promenader, äta regelbundet, undvika onyttigheter, dricka mer vatten. Börjar ikväll. Spinning 75 minuter=döda mig långsamt. Hur ska jag orka är frågan. RIP Emma haha. Jag har ett tydligt mål och jag SKA klara det! Inget ska hindra mig nu. Jag vet vad jag vill och jag ska lyckas. Kommer nog skriva lite här. Kanske dagens träning, mat, tips osv. Har ni några tips så skriv mer än gärna! 

Ska även fixa jobb, plugga körtkortsteori och leva livet.
NU KÖR JAG!


Kommentarer
Postat av: J

Så satans snygg ! :)

2011-11-24 @ 09:42:52
URL: http://jusy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0