Nöjd tjej, hej

Kan säga att mammas och pappas reaktioner var toppen. Båda ba: VA, har du tatuerat dig? När de såg plåstret. Sen när de fick ta bort och såg tatueringarna så blev de glada och berörda. Åh jag älskar mina fina föräldrar. Åh jag älskar mina tattoos! Uppe i 4 nu. Blir en med syster till våren sen är det bra. Något med mina barn i framtiden kanske.

Vill att min bebis ska vara här. Han är hemma och är sjuk. Aldrig kul att höra. Ännu mindre när man inte får träffa honom och ta hand om honom. Tre dagar kvar.

Imorgon blir det sjukhuset med knät. Hoppas på att jag verkligen får hjälp så att knät kan bli bra någon gång! Keep my fingers crossed.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0