Monday morning

Ny vecka, nya möjligheter. Hoppas på jobb, bra väder och mycket träning. Har redan planerat 5 pass så det ska nog bli bra. Jag kan, jag vill, jag ska. Som sagt drar igån med träningen ordentligt nu igen. Har inte tid eller lust med att deppa över ett trasigt korsband. Det ska inte stoppa mig mer än det redan gör. Har tänkt köra MINST 5 pass i veckan nu, om inget viktigt kommer i vägen. Känner att det här kommer bli en super vecka. Jag har sjukt mycket energi och mår riktigt bra. På fredag åker vi "hem" för André har match mot Onyx på lördag. Ska bli kul. Inte så långt mellan gångerna nu. Saknar ju min familj varje dag.

Igår var det lunch med Visbyfruarna. Riktigt trevligt. Thai blev det, snacka blev det, skratt blev det, lyckat blev det. Men matchen blev inte lika lyckad. Torsk. Behöver inte säga mer än att det var en skitmatch från båda lagen. TRIST.

Idag blir det träning, sökande av jobb och kanske ett telefonsamtal hem.
Ha en fin måndag


Last summer

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Saknar det såå! <3

2011-11-14 @ 15:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0