Måndag igen

Godmorgon alla fina!
Har haft en minst sagt fullsmockad helg så bloggandet lades åt sidan. Men nu är jag tillbaka, fit for fight. Kan summera helgen lite kort:

Fredag: Shopping, middag, utgång.
Lördag: Till morfars grav, middag, taxi.
Söndag: Ikea, hälsa på gudmor, fika (glögg, lussebullar), till tullinge, bil mot nynäs, båten

Ja, lite har vi hunnit med och jag kan säga att vi båda var sjukt trötta på båten hem igår. I fredags shoppade jag en ny vinterjacka (Helly Hansen) och ett par jeans. Älsklingen shoppade vinterjacka, 3 tröjor, 2 t-shirts, 1 par jeans. Att vi var på Ikea igår ledde ju också till shopping haha. Men man måste passa på medan man är hemma.

Dagens planer är att packa upp allt och fixa i ordning lägenheten. Vi har ju lite nya saker från Ikea som ska upp, love. Sen ska jag ha samtal om min knäopreation och förhoppningsvis om jobb. Ska nog träna lite lugnt ikväll också. Dags att börja kanske(?). Kommer kanske lite bilder senare.

Puss ha en fin fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0