Måndag 28 november

God kväll alla fina.
Sitter i min ensamhet och söker jobb. Trögt på den fronten men det känns som att alla löser sig snart. Det måste det, annars kan vi inte bo kvar här. André är på möte med laget. Även om jobbproblemen är påfrestande så är det också mysigt att André är hemma. Vi har så underbar kvalitétstid tillsammans. Även om dagarna handlar om att söka jobb så hjälps vi åt och har varandra. Idag gymmade vi tex. Gick så mycket bättre och var helt klart så mycket roligare än att träna själv. Blir nog en vistelse där imorgon också.

Har fått veta att om man är bra tränad innan en korsbandsoperation och rehabar intensivt efteråt så kan man halvera rehabtiden. Så har det i bakhuvudet varje gång jag känner att jag inte orkar träna. Hoppas jag får tid för operation snart!

Peace E


Helt galet att det blommar än. Snart december ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0