Lördag 12/11-2011

Hej hopp.
Har precis gymmat klart. En och en halv timme, nöjd tjej. Löpbandet i 25 min, crosstrainern/trappmaskin i 20, rodd i 10 sen styrka på det. Så sjukt glad att jag klarar att köra kondition. Och i relativt bra tempo med knät. Och att jag orkade i 55 min är ett under. Måste vara sjukt mentalt stark för jag har inte tränat kondition på ett bra tag. Bara zumba och andra klasser. Visst det ger också kondition men inte samma typ. Så nöjd.

Nu ska jag bara vänta på att Andrés träning ska sluta sen blir det duschen och mat, hungrig som en varg. Smörgåstårta med Skagen och räkor, mums! Sen ska vi ta en långpromenad i Visby, alltid lika mysigt. Senare blir det lite städning och storhandling. Ikväll spelar Endre mot KAIS Mora så vi tänkte kolla på den.

Imorgon är det match mot skarphäll med bästa brudarna, sen lunch hos mig med visbyfruarna. Efter det smäller det. Visby IBK-Karlstad! Tugga taggtråd och tagga satan.

Ha en fin dag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0