Lill-lördag

God (?) dag kanske?
Sitter och fixar lite med olika saker och snart blir det en tripp till centrum. Lite olika ärenden att fixa. Vädret kunde varit lite roligare men det ska bli skönt med en promenad faktiskt. Annars då? Jo, letar fortfarande jobb, vilket är ett av ärendena idag. Annars ska jag inte klaga. Kommer hem nästa helg igen 18-20 november. André har match mot Onyx så jag passar på att hänga med.

Skulle uppskatta om någon kunde säga vad ni vill att jag ska skriva om?
-Dagen
-Dagens outfit
-Shopping
-Träning
-Mat
-Visby
-Mycket bilder(?)

Skulle vara kul att veta vad ni vill veta mer om eller vad som gör att ni vill läsa min blogg?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0