Korsbandet=av

Japp, då var det konstaterat. Korsbandet är av och en operation väntas. Får se när det blir, hoppas snart! Sen är det rehab i minst 6 månader. Bye bye innebandy, hope we will be together next year! Jag hade ställt in mig på operation men det är alltid jobbigt att få det bekräftat. Känns hopplöst just nu, men jag har ett mål och det är att stå på planen nästa säsong, med klubba och boll, starkare än någonsin. Jaja, nu vet ni som är intresserade.

Deppdag, men det löser sig. Ont i knät efter besöket så får se om jag orkar ta mig ut ur huset idag.

Puss/ E


Kommentarer
Postat av: J

Men stackare! :/ tråkigt! men du är stark. I love u

2011-11-02 @ 12:38:27
URL: http://jusy.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0