Händelserikt år...

Jag har både pratat med mamma och André om det här. Shit vad mycket som har hänt det senaste året. När man tänker tillbaka så känner man att man inte riktigt har hunnit smälta allt. Först av allt så träffade jag André, vi började dejta och sen blev vi tillsammans. Bara där är det träffa nya människor, lära känna varandra osv. Sen flyttade vi ihop. Efter 4 månader. Vi blev sambos. Ännu ett stort steg som många väntar länge för att ta. Sen åkte vi på massa spontan resor hit och dit, jag tog studenten och slutade skolan. Helt plötsligt beslutade vi oss för att lämna tryggheten och bosätta oss på Gotland. Gotland av alla ställen haha. Men det har ju funkat hur bra som helst. Om 1 1/2 vecka har vi ett års dag. Känns helt fantastiskt. Undrar om alla våra år kommer bli lika intensiva som detta har varit? Tror faktiskt inte att många genomgår så här mycket under ett år när man är 18-19 år.



ANLEDNINGEN TILL MITT LEENDE ÄR DU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0