Fredag 25 november

Insåg nyss att jag inte bloggade igår, shame on me! Men sånt är livet. Annat för mig helt enkelt.
Gårdagen spenderades med min älskling. Vi tog en road trip och hamnade i Kyllaj. Och om det var fint. Kan tänka mig att det är rena rama paradiset på sommaren. Massa raukar och fin miljö. Tog en hel del bilder som kanske kommer dyka upp här förr eller senare. Senare på kvällen blev det Power yoga, underbart. Sen träning med tjejerna.

Just det, hihi var lite busig och spelade lite innebandy i tisdags. Bara två matcher på 2 min styck. Underbar känsla. Sprang inte utan gick bara. Gjorde tre mål och vann båda matcherna. Men det spelar ingen roll. Känslan av att spela igen var obeskrivlig. Magisk. Men jag vet att det är långt kvar. Har inte ens fått en operationstid men i alla fall. de 4 minuterna bär jag med mig. Länge. Den känslan är det som kommer att få mig att kämpa mig tillbaka. Nästa år ska jag spela, jag ska vara tillbaka på planen.

"En person som inte har varit långtidsskadad kan inte säga att de förstår hur det känns. Säga att det ordnar sig. De kan inte ens tänka hur det skulle vara. För det är så mycket värre när man väl är där." 



Bild från igår: du är allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0