11.11.11

Historiskt datum. Alla blir som knasiga och måste skriva det på facebook. Exakt kl 11,11 den 11.11.11. Jag vet inte hur många som skrev det då. Varför vet jag inte heller. Alla vet ju att det är den 11 november idag och allas klockor var 11,11. Jaja, folk får göra som de vill. Fattar inte anledningen bara. Jorden gick inte under och imorgon är en ny dag.

Hoppas datumet är magiskt och medför att alla har en bra dag haha. Verkar som att folk tror så. Jaja. Idag är det F R E D A G ! Bästa dagen på hela veckan. Tycker inte ni det också? Man har hela helgen kvar och man myser till det lite extra. Åh jag älskar fredagar. Idag ska jag åka iväg med mina tränarkollegor och fixa nya tränartröjor till oss. Wihoo, äntligen. Sen blir det ut och springa och efter det möte om jobb vid halv 5. Efter det lite handling, sen kan fredagsmyset börja. Blir Idol, ansiktsmask, god mat och tända ljus.

Hoppas ni får en bra fredag, det är ju trots allt 11.11.11, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0