Världens finaste arbetskollega...

Åhhh, Emma du är ju bara helt enkelt för sööööt!!!!!
- Jag tycker att tvärtom,  att en tjej som du, ung tjej som du, en fantastisk ung tjej som du smälter in på det sättet du gör!!!  (...och dessutom så tycker jag ju själv att jag är lika gammal som du ;) ibland, ganska ofta... ;)Du har en socialkompetens som få kan förunna sig!!! Det kan man inte lära sig, det är en kvalitet som man föds med!
Redan första gången jag mötte dig,så sade jag till din gud-morsa att du var helt suverän!Och jag förstår att Anette tycker om dig så mycket, och faktiskt så, är jag avundsjuk på henne som får ha en bonusdotter på det här sättet....
Klart att du kommer fixa allt som företar dig, du är en sån tjej, och om någon någongång skulle dra en snubbeltråd vid dina fötter så skulle du bara borsta av dig och resa dig upp.
Du är så söt, och om du skriver så här fint om mig, (...sååå jag blir gråtfärdig igen :/...)
...så måste jag ju bara säga, att det är ju för att du är bäst och för att man helt enkelt inte låta blir att tycka om en sån här tjej som du!!!

Massa kramar,
//T

Världens finaste mail från en kollega så här sista dagen på jobbet. Blir så otroligt glad. Det är med ett leende på läpparna som jag idag slutar på Maxxium. Och vissa kommer man ju sakna mer än andra. Ikväll är det avskedsfet för hela slanten och det ska bli så mysigt att samla alla nära och kära innan vi drar. Blir grillat, fika, trevligt sällskap. Förhoppningsvis massa skratt, minnen och bilder att visa senare.
Kvällen till ära blir det rosa/beige finbyxor med halvhög midja, en basic t-shirt till det, lockar i håret och en make-up utifrån vad som passar. Ska verkligen försöka ta massvis med bilder att visa senare.

Just det. Idag är det inte bara sista dagen på jobbet och fredag. Det är exakt på dagen en vecka kvar till vårt flyttlass bär av till Visby. Åh jag längtar. Efter en nystart, efter äventyret. Efter mysiga kvällar i våran underbara 4:a. Efter människor som kommer och hälsar på och efter mysiga promenader längs stranden utanför vår lägenhet. Efter nya vänner och efter allt. Det kommer bli underbart! Min älskling och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0