Nu har vi landat

Dålig uppdatering var det här, men jag tänker faktiskt skylla på annat än mig själv. Har ju inte haft något internet så det är svårt att få till ett inlägg då. Men nu är jag back on track och har inga ursäkter att komma med.
Helgen har varit fantastisk. Vår lägenhet är rena drömmen och utsikten likaså. (kommer bilder senare) Har redan hunnit med att packa upp allt så älsklingen kom hem till ett möblerat hem utan en enda flyttkartong, stolt över mig själv.

Eftersom att André hade match på Öland helgen så var jag otroligt tacksam att hans och mina föräldrar stannade. Vi har badat (tro det eller ej), shoppat och bara myst. En riktigt lyckad första helg.
Idag har vi storhandlat, shoppat och strosat runt på vår nya ö. Och om jag ska vara ärlig så kan man inte annat än älska Gotland. (förutom att det blixtrar och åskar hela nätterna)

Bilder kommer som sagt idag, ikväll, imorgon(?) så håll utkik. Och ställ mer än gärna frågor!
Nu luktar det Tacos så blir mysmiddag framför tv:n med lite hyrfilmer.

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: J

Åhhh <3

2011-08-30 @ 12:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0