Hej träningsvärk

Godmorgon alla söta!
Sitter med en kopp te och tittar ut över havet, och vilken effekt det har. Man blir så troligt lugn av havet och vi kan bara vara tacksamma av vår underbara utsikt. Blir nog en power-walk längs strandvägen idag om vädret tillåter, ser ut att mulna på lite. Annars ska jag cykla in till stan och söka lite jobb idag. André började jobba idag så nu är det bara jag kvar.

Ikväll blir det afro-dans på gymmet. Har alltid velat testa det så ska bli riktigt kul att äntligen få gå. Älskar vårt nya gym. Så otroligt fräscht och de har klasser varje dag. Igår körde jag body-pump, vilket jag starkt kan rekomendera till alla. Man körde efter egen förmåga och efter hur mycket man själv orkade och jag kan söga att jag var helt slut efteråt. Och det är inte bättre idag. Har en så sjuklig träningsvärk i hela kroppen så jag tror att en promenad innan kvällens dans är nödvändigt.

Kram E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0