Godmorgon

Älsklingen sitter nu på ett plan till Gotland och jag ligger själv kvar i sängen.
Han har team-building så ingen idé att följa med, massor som behöver göras här hemma ändå.
Gårdagen var underbar. God mat, underbart sällskap och jag kan lova en hel del skratt. Inte minst när André tar upp en fiol mitt i allt och promt ska spela "Blinka lilla stjärna", lagom bra om man säger så. Han skulle nog få en lyckad youtube karriär, maybe.
Fina presenter fick vi också och underbara ord i en bok som alla skrev i. Vilka underbara människor man har runt omkring sig. Tack alla som gjorde vår kväll lyckad.

Idag är det mycket som ska hinnas med. Jag ska försöka få undan en hel del i lägenheten. Sen träffa Isabelle och efter det Josephine. Sover nog hos mammsen och pappsen ikväll, tråkigt att vara själv.

Bilder från igår:



Kommentarer
Postat av: Jusy

Ses snart gumman!! <3

2011-08-20 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0