Fyra dagar kvar...

Hej nära och kära.
Sitter här i min ensamhet och försöker få något vettigt gjort med lägenheten. Fyra dagar kvar till flytt och jag känner att jag inte riktigt insett att vi verkligen ska flytta. Inte nervös, inget pirr, ingenting. Tror att jag inte förstår att vi verkligen ska flytta. Men jag känner att det bara är positivt att jag inte är nervös, jag ser det som att vi har fattat ett bra beslut. Det enda rätta, bästa beslutet.

Slutade ju jobba i fredags, så man kan säga att detta är en semestervecka med älsklingen, även om vi har massor att göra. Han har varit på ön under helgen och haft inkilning(?) med laget. Haha, han mådde som han förtjänade igår. Han stannade en extra dag för en arbetsintervju och kommer hem först ikväll, och OM jag längtar. Kommer pussa ihjäl honom ikväll, han skulle ju kommit igår egentligen.

Har haft en underbar helg med mina vänner. och idag har jag varit på upprop med Leon 9 år som började trean, åh han har blivit så stor. Sen blev det ett besök på Handelsbanken för att fixa internetkonto, så lite vettigt har jag allt fått gjort. Nu blir det högsta volym på datorn och packning för hela slanten.

 Saknar dig min skatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0