Dan´ före dan´, före flyttardan´

Idag, för första gången så känner jag en aning nervositet inför flytten. Eller inte inför själva flytte, utan för allt som kommer med den. Att inte kunna träffa familj och vänner när man vill, att skaffa nytt jobb, att inte veta om man hittar nya vänner eller om jag kommer spela innebandy eller inte. Allt är nytt och jag/vi har ingen aning om vad som kommer hända. Men det är väl själva tjusningen/äventyret med det hela. Och om jag ska vara ärlig så tror jag att lite nervositet är positivt och jag tror inte att vi kommer ha problem med något av det ovenstående.

Jag känner i alla fall att jag kommer sakna min familj/vänner så sjukligt mycket. Och vi kommer säkert att uppleva jobbiga stunder då man kommer att ifrågasätta om flytten var rätt. Men jag känner att 30 minuter med flyg och 3,20 h med båt inte ska få stoppa vårat underbara äventyr och att det verkligen kommer stärka både mig och André någon enormt. Såna här chanser växer inte på träd. Och vänner/familj finns kvar.




Idag har vi fått mycket gjort här hemma. Näst intill allt ärpackat och imorgon blir det mest städning och småfix inför fredag. Ser lite ut som en soptipp här hemma med säckar och kartonger lite här och var. Vi har också gymmat med min älskade pappa, världens bästa pappa. Ätit middag med honom och sedan kollat på Tullinge-Huddinge där Huddinge vann med 3-0, vilket borde blivit mer. Men kul att se mitt gamla lag möta min bästa väns lag så här en onsdagskväll.
Nu sitter André och Fille och lirar Fifa (ovanligt), smaskar godis och dricker vin. Lyckad onsdag med andra ord.

//E


 
My best friend, gonna miss you so much♥

Kommentarer
Postat av: Joss

ÅH. Jag kommer sakna dig så mycket :( Du anar inte. Får komma ner någon ledig helg eller så, och bara mysa och strosa runt där du bor. Buhuu! Love youuuuuuu



Och ja, det var inte en bra match från oss. Kunde lika gärna ha vunnit med 20-0 och jag kunde ha gjort så mycket bättre ifrån mig. Gick sämst! Kul att du kolla iaf <3

2011-08-26 @ 08:12:38
URL: http://jusy,myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0