All by myself

Älsklingen är på träning så jag sitter och bara degar framför tv:n. Men kan säga att jag redan har varit duktig och tränat. Afro-dans var det och om jag kände mig som ett miffo. Haha. Gunga som en apa och skaka loss med främlingar. Men shit va kul det var. Jag gillar ju att dansa och här fick man verkligen skaka loss, hela kroppen. Tror jag ska boka in nösta veckas pass också. Svag för olika klasser-kanske?!

Så bodypump och afrodans är veckans rekomendationer till människor som vill testa på något nytt och som inte skäms och vågar släppa loss.


Sökte precis ett jobb. Har nu lite olika bollar i luften och väntar på svar. Ska även ut på stan och söka lite i diverse butiker så håll tummarna.

Just det, var ju i stan idag och kom inte hem helt tomhänt. En ögonbrynspenna och fransk manikyr-nagellack. Kanske inte den roligaste shoppingen men nödvändig. Imorgon får vi se vad dagen har att erbjuda. Hoppas på fint väder så det kan bli en power-walk. Sen på kvällen är det gymmet som gäller.

Puss Emma



Dagen shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0